Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
01.09.2010 12:33 -
Как да повишим бизнес ефективността на София, като преборим "тапите" по кръстовищата
Мила софийска картинка, 4 трамвая с над 200 пътници изчакват 20 леки автомобила с 25 пътници, неправилно движещи се по трамвайните релси. На всяко зелено на светофара преминават по едва 3 автомобила
Рядко пътувам с градски транспорт в "тапите" на София вероятно затова ми направи впечатление милата софийска картинка тази сутрин, която неимоверно намалява икономическата ефективност на столицата и увеличава стреса в града.
В час пик около 8:30 ч. трамваите по ул. Козлодуй със стотици пътници вътре са принудени да изчакват неправомерно движещи се по трамвайните релси леки автомобили.
Първата тапа е на Хладилния завод в посока Сточна гара, където леките автомобили блокират трамваите завивайки наляво към Сточна гара.
Аз се качих в трамвай номер 4 на спирката след тази тапа, плътно зад него имаше трамваи с номера 18 и 3.
Последваха 15 минути чакане в кратката отсечка до кръстовището на ул. Козлодуй и ул. Г. С. Раковски, защото около 20 леки автомобила искаха да завият наляво, движейки се върху трамвайните релси, а при всяко зелено на светофара преминаваха до 3 автомобила, защото завиващите наляво изчакват движещите се насрещно направо. Така пътниците в трамваите трябваше да изчакат 7 светвания на зеленото, вместо да преминат веднага по определеното за тях трасе.
Стотица чакаха в трамваите и роптаеха къде наум, къде на глас. В този един пътуващ се сети и се обади на 166, те го прехвърлиха на 2-ро РПУ-София и оттам обещаха веднаха да изпратят патрулка, която да разкара колите от трамвайните релси. Също така ще събере доста пари от глоби.
Дали другите пътници не знаеха, че е забранено лек автомобил да се движи върху трамвайните релси (освен при изпреварване) или не знаеха как да се свържат с МВР или по-стар навик безропотно стояха и чакаха?
Обадилият се получи запитвания от другите пътници "на кой телефон се обадихте". Вероятно малцина са забелязали, че дори под знаците за "забранено паркиране" в София е записано "За нарушения сигнализирайте на тел. 166". Дали обаче някой го прави? В случая един го направи за неправилно движещите се по трамвайните релси.
КАТ отново не си върши работа. За съжаление малко по-нататък по пътя на трамвая, а именно на бул. Христо Ботев имаше автомобил на пътна полиция, но точно там нямаше с какво да помогне на движението, вместо да отиде на ул. Козлодуй, да събира глоби и да отпуши трамваите.
След като от около две години лентата за движение на автобуси и тролеи по бул. Цариградско шосе, вече не се ползва от леки автомобили, уплашени от снимащата ги камера е време да бъдат освободени и трамвайните релси с общите усилия на граждани и полиция.
Тапите, създадени чрез незаконно шофиране върху трамвайните релси, не само че губят времето на пътниците в градския транспорт, но и намаляват неговото предимство (движение по специални свободни от други превозни средства трасета), което намалява приходите му.
Подобни тапи се създават на всяко кръстовище или светофар, където трамвайните релси не са отделени от пътната настилка.
Рядко пътувам с градски транспорт в "тапите" на София вероятно затова ми направи впечатление милата софийска картинка тази сутрин, която неимоверно намалява икономическата ефективност на столицата и увеличава стреса в града.
В час пик около 8:30 ч. трамваите по ул. Козлодуй със стотици пътници вътре са принудени да изчакват неправомерно движещи се по трамвайните релси леки автомобили.
Първата тапа е на Хладилния завод в посока Сточна гара, където леките автомобили блокират трамваите завивайки наляво към Сточна гара.
Аз се качих в трамвай номер 4 на спирката след тази тапа, плътно зад него имаше трамваи с номера 18 и 3.
Последваха 15 минути чакане в кратката отсечка до кръстовището на ул. Козлодуй и ул. Г. С. Раковски, защото около 20 леки автомобила искаха да завият наляво, движейки се върху трамвайните релси, а при всяко зелено на светофара преминаваха до 3 автомобила, защото завиващите наляво изчакват движещите се насрещно направо. Така пътниците в трамваите трябваше да изчакат 7 светвания на зеленото, вместо да преминат веднага по определеното за тях трасе.
Стотица чакаха в трамваите и роптаеха къде наум, къде на глас. В този един пътуващ се сети и се обади на 166, те го прехвърлиха на 2-ро РПУ-София и оттам обещаха веднаха да изпратят патрулка, която да разкара колите от трамвайните релси. Също така ще събере доста пари от глоби.
Дали другите пътници не знаеха, че е забранено лек автомобил да се движи върху трамвайните релси (освен при изпреварване) или не знаеха как да се свържат с МВР или по-стар навик безропотно стояха и чакаха?
Обадилият се получи запитвания от другите пътници "на кой телефон се обадихте". Вероятно малцина са забелязали, че дори под знаците за "забранено паркиране" в София е записано "За нарушения сигнализирайте на тел. 166". Дали обаче някой го прави? В случая един го направи за неправилно движещите се по трамвайните релси.
КАТ отново не си върши работа. За съжаление малко по-нататък по пътя на трамвая, а именно на бул. Христо Ботев имаше автомобил на пътна полиция, но точно там нямаше с какво да помогне на движението, вместо да отиде на ул. Козлодуй, да събира глоби и да отпуши трамваите.
След като от около две години лентата за движение на автобуси и тролеи по бул. Цариградско шосе, вече не се ползва от леки автомобили, уплашени от снимащата ги камера е време да бъдат освободени и трамвайните релси с общите усилия на граждани и полиция.
Тапите, създадени чрез незаконно шофиране върху трамвайните релси, не само че губят времето на пътниците в градския транспорт, но и намаляват неговото предимство (движение по специални свободни от други превозни средства трасета), което намалява приходите му.
Подобни тапи се създават на всяко кръстовище или светофар, където трамвайните релси не са отделени от пътната настилка.
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Ох, ти пак си минал само с нерви, а мен ...
01.09.2010 13:38
01.09.2010 13:38
Ох, ти пак си минал само с нерви, а мен веднъж един такъв кретен едва не ме уби. Пресичам си аз на зелено, обаче някакъв тарикат карал зад трамвая по Графа и понеже трамвая има спирка тоя кретен решава да изпревари трамвая и да завие, газ... а че през това време има поне 20 човека, които пресичат. Бе, мани! Той бърза! За щастие никой не уби, ама имаше късмет, че се изнесе бързо, че иначе като нищо щяха да го бият! И съвсем заслужено при това!
цитирай
2.
анонимен -
Трамваите също блокират движението
02.09.2010 12:04
02.09.2010 12:04
Трамваите също до голяма степен прецакват трафика. Понеже релсите са в средата на пътя, на всяка спирка се спира и целия трафик по улиците. Трамвая го играе един подвижен светофар..
На запад гледам тоя проблем са го решили по следния начин - трамваи по оживени улици няма. Трамваите са само по периферни улици или ако имат собствено, отделено трасе и спирките са с острови със подлези.
Мотрисите които са в софия са стари и тежки, релсите им са неподдържани и ненаправени както трябва. На много места са изкривени и вкарват силни вибрации в пътя - разбиват го. Правят голям шум. Според мен трамваите трябва да се РАЗКАРАТ от софия. нека останат само на витошка за атракция и на Ботевградско щото там вършат работа
цитирайНа запад гледам тоя проблем са го решили по следния начин - трамваи по оживени улици няма. Трамваите са само по периферни улици или ако имат собствено, отделено трасе и спирките са с острови със подлези.
Мотрисите които са в софия са стари и тежки, релсите им са неподдържани и ненаправени както трябва. На много места са изкривени и вкарват силни вибрации в пътя - разбиват го. Правят голям шум. Според мен трамваите трябва да се РАЗКАРАТ от софия. нека останат само на витошка за атракция и на Ботевградско щото там вършат работа
3.
анонимен -
смешник
02.09.2010 12:10
02.09.2010 12:10
Движението в София е на принципа на това в близкия изток - всеки се оправя както може.
цитирай
4.
анонимен -
Съгласен съм с теб, но само изкам да ...
03.09.2010 12:09
03.09.2010 12:09
Съгласен съм с теб, но само изкам да уточня, че движението по трамвайната линия не е забранено само и единствено ако пречиш на трамвая, а не попринцип.
цитирай
5.
анонимен -
и в подкрепа на предния ми пост:
...
03.09.2010 12:14
03.09.2010 12:14
и в подкрепа на предния ми пост:
"Чл. 19. (1) (Предишен текст на чл. 19 - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002
г.) Когато релсов път е разположен върху платното за движение, водачите на
нерелсовите пътни превозни средства, които се намират върху него, са длъжни да го
освободят по възможно най-бързия начин при приближаване на релсово превозно
средство, за да го пропуснат да премине."
цитирай"Чл. 19. (1) (Предишен текст на чл. 19 - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002
г.) Когато релсов път е разположен върху платното за движение, водачите на
нерелсовите пътни превозни средства, които се намират върху него, са длъжни да го
освободят по възможно най-бързия начин при приближаване на релсово превозно
средство, за да го пропуснат да премине."
6.
анонимен -
Лесно ограждате се се ограда отд...
05.09.2010 09:28
05.09.2010 09:28
Лесно ограждате се се ограда отделяте се от България и готово ,и вие доволни и ние също айде!
цитирайИскрено ви съчувствам, но реалността е такава:(
цитирайТърсене